donderdag 29 augustus 2013

Blue is the new Evou!

 
Jawel er komt weer een nieuwe collectie aan. Met dank aan de investeerders van OnePlanetCrowd kan ik aan jullie vraag naar een andere kleur, en dan het liefst blauw, voldoen. Dus daar komt hij: de blauwe collectie!

Een heldere blauwe kleur, die ik maar niet kon vinden, heb ik laten inverven door één van de stoffabrieken. En nog een kleur blauw.
Het valt niet mee; blauw! Want veel verkrijgbare kleuren blauw zijn of te donker of te fel, te weinig Evou.
Te fel, te donker, te standaard. Alles is de revue gepasseerd, maar geen ‘classy’ combinaties. Dan maar in laten verven. Iets meer meters, maar in de tussentijd bleek dat juist wel handig, want een grote klant heeft zich aangediend! Volgende keer meer hierover.

De nieuwe collectie heet; ‘Extraordinary-Vous’ en staat voor ‘Helemaal jij’. Want ik heb goed geluisterd naar je. Blauw zou de nieuwe kleur moeten worden van Evou. Afgelopen winter was er met ‘Enriching-Vous’ al een introductie naar het blauw, maar dan heel donker en een combinatie met de aubergine kleuren van de eerste collectie ‘Entroducing-Vous’. Echte winterse warme kleuren.
Nu willen we wat meer lucht, wat meer optimisme, wat meer keus en dat zie je terug in de nieuwe kleuren.

Zoals altijd zijn alle artikelen goed met elkaar te combineren. Onderling, maar ook met de vorige donker blauwe collectie. Zo kun je winterse kol combineren met een ¾ tight van de aankomende collectie. Aankomend, want pas vanaf volgende week verkrijgbaar.

Niet alleen qua kleur heb ik goed naar je geluisterd, ook de artikelen zijn verbeterd. De stoffen zijn wat minder fijngevoelig, maar optimaal functioneel. En uiteraard hebben we weer jurkjes! Twee dit keer, want ik heb er ook één gemaakt met mouwtjes. Voor de liefhebbers.
Tevens is de bolero helemaal geoptimaliseerd, met verbeteringen qua stof en geen overbodige stof. De pasvorm is helemaal top geworden. En met de nieuwe kleuren; een heerlijke frisse uitstraling.

De collectie is iets meer gericht op fitness en running/hardlopen en had als bedoeling ook van start te gaan met tennis. Uiteraard kan dit al met de jurkjes, maar de broekjes en rokjes met binnenbroekjes waar je je tennisballen in kwijt kan, verdienen nog iets meer aandacht, zodat ook deze pasvormen perfect worden. Deze zullen later dit jaar of begin volgend jaar alsnog aan de collectie toegevoegd worden.

Nog een toevoeging die ik gedaan heb is een elastiekje in de boordjes van het jurkje en lange singlet. Zo sluit het altijd goed aan, welke cupmaat je ook hebt. En uiteraard minder inkijk als je eens flink voorover buigt ;-)

Hopelijk bevalt de nieuwe collectie je! Ik heb mijn best gedaan en zal je bij deze ook vast een sneak preview met eigen beelden geven. De nieuwe campagne beelden zullen snel volgen!
Met dank aan: Evita Rekkers, Effi van Swaal, Jay Tang en Lori Schriekenburg.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten